Siirry suoraan sisältöön

Outi Aatsinki

Kehoterapiaa laajalla kokemuksella

”Oikeastaan voisin sanoa, että kaikki opiskelemani eri tekniikat nivoutuvat yhdeksi ja samaksi; asiakkaan eteen tehdään kaikki, mikä osataan ja mitä asiakkaan keho sillä hetkellä pystyy vastaanottamaan. Meidän kohtaamisemme uuden ihmisen kanssa on aina jännittävää ja erityisesti kun hoidetaan tavalla, josta ei tiedä mitään. Se tuo kehoon puolustusreaktion. Minun tehtäväni hoitajana on pystyä ohittamaan tämä puolustusreaktio ja päästää keho rentoutumaan.

Silloin vasta asiakkaan paraneminen voi alkaa.”

Outi Aatsinki

AJANKOHTAISTA

Hoitola siirtynyt kesäaikaan eli Sallaan 24.6.-8.8. Avoinna aina sopimuksen mukaan. Pääsääntöisesti Tupalantie 2 B:ssä mutta tarvittaessa myös kotikäyntejä.

Pidän Fin5-rastiviikolla (5.-10.7.) Suppakahavilaa Poropuistossa kahden kaverini kanssa. Tervetuloa sinne herkuttelemaan.

Kotkassa aloitetaan taas 10.8.

Onko sinulla jokin vaiva, johon et ole saanut kunnolla apua?

Olet jo käynyt hoidoissa tai muuten tiedät mistä on kysymys


Asiakaskokemukset